Bolivia - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Koen Broek - WaarBenJij.nu Bolivia - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Koen Broek - WaarBenJij.nu

Bolivia

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Koen

21 April 2005 | Bolivia, La Paz

We zitten nu in Bolivia.ook heen heel mooi land.Maar hier is het wel iets kouder door de hoogte.maar we lopen nog in korte broek dus het is nog wel te doen.hier zijn veel winkeltjes met zelf gemaakte spullen zoals hangematten en mutsen en dergelijke.ze verkopen hier zelf dode lama babby´s.heel raar om te zien.we hebben nu een mooi rustig dagje.is ok wel ff lekker.uitrusten van de lange busreizen en al de drukte en alles wat op je afkomt.Want dat is heel veel.zo veel om te zien wat zo ontsettend speciaal is!!!!!echt genietunnnnnnnnn!!!!!
Maar ik mis jullie ook wel!!!is af en toe wel ff moeilijk!!!marja...komt allemaal goed! thuis ok alles lekker????
kus koenos

  • 22 April 2005 - 05:56

    Gien:

    O Oh, Koenos de Peruaanse, Ik begrijp het heel goed. Je bent ook zo een eind van huis en dan mis je ons natuurlijk. Gelukkig maar.......want op een bepaalde manier missen wij je ook. En als je dan ook nog zo een "rare"dingen ziet, da kan ikme dit dus heel goed voorstellen. Nou, goed om te weten dat je ook nog een rustdag inlast. Hoe hoog zitten jullie eigenlijk. En ligt er misschien sneeuw op de bergtoppen of zo. Nog even een onbescheiden vraag. Misschien heb je tijd om voor Mike en mij nog 2 echte warme mutsen te kopen. Met van die flappen over je oren. En natuurlijk regelen we de financiën!!!! Kijk maar...
    Nou geniet van je rust en tot schrijfs.

    Liefs van de buuf

  • 22 April 2005 - 18:23

    Thijs:

    heeeeeeeey hoe gaat ie
    bij ons in nederland gaat het goed ik heb nog vaak aan ja gedacht en nog soms op deze site gekeken

    groetjes je NEEF thijs

  • 24 April 2005 - 13:25

    Frans Van Lokven:

    Hoi Koen,
    volgens mij gaat er een wereld voor je open. Geniet ervan en kom met mooie verhalen en ervaringen terug.

    Groet,

    Frans van Lokven

  • 25 April 2005 - 14:25

    Samira:

    Heej Koen!

    Echt gaaf man! Ik ben zoo jaloers.. We missen je hier wel hoor.. Ik wou nog effe zeggen Heel veel pleizer en succes met je verdere reis he..

    Liefs Kusjes Samira

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Koen
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 12009

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: